Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

poniedziałek, 12 marca 2012

odkrywca

Odkryłam w sobie nową pasję. Nie wykluczone, że zafascynowanie potrwa jeszcze 7 minut, ale wciągnęło mnie już jakiś czas temu. Kucharze. Uwielbiam robić coś według mojego smaku, czyli to, na co mam ochotę i co za mną wędruje.
I każdy komu jestem nieobca mógły teraz rzucić gałkami ocznymi pod nogi. A jednak. Obdarowywuje kuchennymi wymysłami wszystkich wokół.

Dla tych, którzy nie znoszą szpinaku, i do których ja się dotychczas zaliczałam mam coś specjalnego. Naleśniki ze szpinakiem i fetą z sosem czosnkowym albo zapiekane z żółtym serem (do wyboru). Największe niejadki jeszcze na dwóch nie poprzestały.

Dzisiejszy wieczór to kotleciki z piersi kurczaka z potarkowanym serem i łagodnym sosem. A do całości, co by tradycji nie omijać- pomidory ze śmietaną i cebulą.

Jest jeszcze żurek, sałatka z tuńczykiem, który często się za mną szwenda, no i grecka oczywiście. Obok tego wszystkiego kroczy czasem jakaś zapiekanka, ryba duszona albo prosty schabowy z zapiekanymi ziemniakami.

I jeszcze mi się bardzo chce nowości wymyślać. Wierzę, że nikt nie uucierpi i że nie jest to demencja starcza:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz