Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

czwartek, 22 marca 2012

Reportaż

- Tniemy tu. Teraz bohater!

- Urodziłam się w '64, wychowałam na tym podwórku, potem wyprowadziłam się, mieszkałam w kilku miejscach, ale wróciłam. I tu już swoją podróż skończę

- Ok, mamy to. A proszę opowiedzieć, jak się tu żyje?
- Może pani usiąść teraz?
- Może Pan to krzyknąć jeszcze raz?

Pytania, odpowiedzi, powtórki, sceny z ulic, domów, klatek schodowych, knajp i sklepów.

Setki, przebitki, offy, stand up'y.

Zbieranie materiału i montaż. Czyli autor, redaktor, operator kamery, narrator. W jednym.

Tak powstał pierwszy reportaż mojego autorstwa. Cieszy, napawa dumą. Naprawdę. Tym bardziej, że oddaje klimat, to, co miał oddać, pokazuje rzeczywistość, zapomniane miejsca... Zwykłych ludzi. To miło zobaczyć efekt własnej pracy, której oddało się całego siebie i stworzyło w jeden dzień. Wszystko jest tym bardziej niesamowite, że pomagał człowiek- legenda, autorytet.

Oglądam i przecieram oczy ze zdumienia. Mówiąc nieskromnie- widzę coś dobrego. I od razu przyszło kolejne zlecenie. Wydłużam dobę. Chcę to robić! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz