Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

piątek, 11 października 2013

Umieram. Ciśnienie znacznie poniżej normy, aż się pani w przychodni zdziwiła, że normalnie funkcjonuje. Nie funkcjonuje. Dajcie łóżko, koc i wodę, bo się wykończę. Nie sądziłam, że spacer na dystansie nieco ponad kilometra może tak człowieka zmęczyć. Rano i po południu przemierzając tę niewielką odległość konam. Dlatego na jutro musiałam już zamówić podwózkę ;) Chce mi się pracować, tylko idąc albo będąc w pracy marzę o tym, żeby się położyć, chwilę podrzemać, odpocząć, wypić gorące kakao albo herbatkę pod kocem, zimną wodę, cokolwiek.

Ale ale... jest słońce, piękna wiosna, cudne kolory, aż same się pozytywy znajdują. Ciuszki maleńkie kupuję i nikt mi nie mówi co dobre, co nie, co mogę, muszę, powinnam, nikt nic nie musi zatwierdzać, jak ja bym musiała. Chowam sobie w szafie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz