Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

środa, 17 listopada 2010

Wiosna, to Ty?

Kto to mówi, że dzień kończy się wieczorem? ;) kto twierdzi, że noc nastaje o godzinie odpowiedniej. Wyglądam za okno o 5 a.m.- ciemność. Ale to jeszcze nic. Idę ulicą 15, 16 i trach- ciemność. Nie tak to ma wyglądać, nie tak...:) Jasności, słońca chcę. Żarówka setka nawet by nic nie dała. Za dniem długim tęskno mi. Do nieba o bezchmurność wołam, do świata, by kolory wiosny zarządził.
Media, media, media, media. Trąbią i trąbią jedne za drugimi- MAMY WIOSNĘ TEJ JESIENI. Gdzie ta wiosna ja się pytam. U mnie szaro i ponuro, deszczowo i wietrznie. Tylko w duszy jakby coś przygrywało, ale przecież mi zawsze gra:)

http://www.youtube.com/watch?v=U1F6zAWAsMo
Cudowności. Graj mi, graj nieustannie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz