Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

niedziela, 18 września 2011

Nieobliczalni

A oto i rzekome sekrety imienia mego:
:)
Jej charakter jest silny i władczy, a przy tym pozwala jej na przezwyciężenie trudności życiowych, których zazwyczaj los jej nie skąpi. Dość pracowita, entuzjastyczna, wykazuje doskonałe zdolności umysłowe i wszechstronne zainteresowania. Łatwo się z ludźmi zaprzyjaźnia i potrafi przejąć to co dobre od innych. Niestety ma tendencje buntownicze. Nie zwraca uwagi na skutki swych czynów ugania się za swymi projektami jak opętana. Niespokojna nigdy nie może wysiedzieć długo na jednym miejscu. Łatwo ją dotknąć lub obrazić, w życiu pragnie uznania i adoracji. W uczuciach swych jest bardzo gorliwa i demonstracyjna. Jednak czekają ją przykrości sercowe. Rozczarowania, niepewne, źle ulokowane uczucia to rezultaty jej zbyt mało dyskretnej i nieprzewidującej miłości.




- Uważaj- usłyszałam- bo to może pójść w różne strony. Powinno Cię to zacząć niepokoić, więc musisz wzmożyć czujność.

No i dowiedziałam się o sprawach, które nie tylko mnie zdziwiły, ale niemal przestraszyły. Otworzyłam więc szerzej oczy, bo rzeczywiście czyjeś dość dziwne zachowanie pewnego dnia skończyć się dla mnie niemiło. Obiecuję się pilnować. Strzeżonego Pan Bóg strzeże. Tylko mówcie mi, gdybyście wiedzieli coś, czego ja w związku z powyższym nie wiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz