Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

sobota, 2 października 2010

ciii...

"Otwarty Mikrofon", "Szansa na sukces" i "Jaka to melodia" w wersji samochodowej i parkowej. W duszy jakaś "nieswojość".

- A może coś Ci zagrać?
- Zagrać, zagrać
- Na wesoło?
- Tylko na wesoło
- Ale nie śpiewaj, ok?
- Dlaczego?
- Po prostu nie śpiewaj
- ok

Nie śpiewałam bo nie znałam słów trochę znanych, trochę zmyślonych, trochę z innego języka zapożyczonych. Zdecydowanie na wesoło.
Zimny ten październik, dopiero co przyszedł a już postraszył. Gdyby nie wyszukane w czyjejś szafie odpowiednie odzienie, noc nie byłaby tak udana.

Powstrzymuje się przed pisaniem o tym co dzieje się wokół i w środku, we mnie. Nie z obawy, nie z tajemniczości, ale z jakiegoś strachu, obawy. Słowa wypowiadane głośno stają się ciałem. Wyobrażam sobie, że jak czegoś nie mówię głośno to tego nie ma, albo jest tylko trochę i jak się poudaje, że nie istnieje, to zniknie samo.


Rudość mi minęła i wredota w rudości swoje źródło mająca też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz