Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

piątek, 22 czerwca 2012

Mój najważniejszy

- Tata, tata, włącz Trójkę
- Nie mogę, córciu, na rowerze jestem, a co tam?
- Trudno, jutro Ci powiem


"Nigdy w życiu nie mówię ojciec i nie pozwalam mówić tak innym. Tata, tatuś, czasem żartobliwie- ojcze :)

Dziś tata dorabiał mi dziurki w pasku i sklejał buty :) Wszystko z radością.
Jest najlepszy pod słońcem. Nauczył mnie pływać, jeździć na rowerze, prowadzić auto, sterować łajbą, czytać, pisać i uciekać nad jezioro poukładać sobie w głowie, gdy coś idzie nie po mojej myśli. Nauczył mnie wszystkiego, wokół czego toczy się życie. A co najważniejsze- zawsze ufał i szanował każdą decyzję. Ze wszystkimi problemami i radościami idę prosto do niego. Zawsze jest i zawsze cieszy się, że może pomóc. A dla mnie jest najważniejszy, Dzień Taty to moje ulubione święto, jutro pójdziemy na rolki i będziemy zajadać się lodami :)"

"Takie wzruszające, piękne słowa napisała do nas w swoim liście pani ..."
Prosto z Trójki, na antenie, w cały świat, dla mojego tatusia. A ja skakałam z radości, że będzie mógł to usłyszeć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz