Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Tajemnice ulicy

- Oglądasz się czasem za mężczyznami?
- Bo ja wiem, zdarza mi się na pewno.
- A za kobietami?
- Yyy, oglądam
- A częściej za mężczyznami, czy za kobietami?
- ...za kobietami.

Tym sposobem uświadomiono mi w pół minuty, że częściej moją uwagę na ulicy przykuwają kobiety. Nie tylko moją. Ręczę za to, że większość kobiet zwraca większą uwagę na mijane przedstawicielki swojej płci. Powód jest oczywisty- kobiety bywają piękne. A może nie tylko bywają, a po prostu są. Te ubrane z gustem, o nienagannej figurze, zadbane i uśmiechnięte przykuwają po prostu uwagę. I mężczyzn i kobiet. Nie wykluczone, że przede wszystkim kobiet. I wcale nie o zazdrość tu chodzi. Ale o takie dobre pozytywne wrażenia estetyczne. Chociaż nie oszukujmy się, mężczyźni też bywają piękni i zwracają na siebie uwagę. Chociaż zdecydowanie rzadziej. I dobrze, że piękno pięknu równe nie jest. W kobiecości siła drzemie podobno. Czasem nie spodziewamy się jak ogromna.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz