Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

środa, 22 czerwca 2011

Będę jeździł rowerem na jezioro




Długo czekałem na ten dzień. Aż nałożę wyprasowaną koszulę, spodnie z kantem, kupię kwiatek i pójdę na zakończenie roku szkolnego. Dziś jest właśnie ten dzień. Odebrałem świadectwo i przez dwa miesiące będę odpoczywał. Lekcje mnie strasznie już męczyły. Szczególnie w czerwcu, gdzie z każdej strony czuć było wakacje.
Najpierw trzeba poświętować rozpoczęcie tego długiego urlopu. Poszedłem ze znajomymi nad jezioro. Kupiliśmy piwo i połówkę i poszliśmy. Najpierw byliśmy w domu przebrać się, a potem umówiliśmy się pod sklepem. Nad jeziorem siedzieliśmy kilka godzin Wcześniej, w drodze spotkaliśmy nauczycieli. Pewnie też szli się napić. Zawsze piją w koniec roku, sami cieszą się może bardziej niż my, że odpoczną.

Wróciłem do domu nagrzany, ledwo na oczy widziałem. Mama powiedziała, że mam szlaban na dwa tygodnie, ale przecież są wakacje. Ona jutro pójdzie do pracy a ja włączę kompa i pogram. Pójdę pograć w piłkę, a tak w ogóle to nic nie będę robił. Należy mi się odpoczynek po całym roku pracy. Średnią mam 3,8 mogło być lepiej, ale nie jest źle.

Ile mam lat? 14. Tak, mam dziewczynę, ale to taka przelotna znajomość. Ona jest we mnie zakochana, a ja to bardziej kumplom chce pokazać, że mam fajną laskę. Jest spoko, ale trochę mi się znudziła, tyle dziewczyn się kręci. W wakacje trzeba się bawić, nie można być przywiązanym do jednej panny.

Jakie mam plany na lato? Jeszcze żadnych. Rowerem będę na jezioro jeździł, jakąś imprezkę zawsze się skroi, wypije, wieczorem do baru i tak jest najlepiej. W dzień pewnie będę grał w coś na kompie albo telewizje oglądał. Jasne, że się cieszę.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz