Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

czwartek, 16 grudnia 2010

Jesteśmy swoim Szczęściem

Brakowało mi tego. Brakowało mi w ostatnim czasie, miesiącach, poczucia szczęścia.

Nie tylko uśmiechu, radości, ale właśnie szczęścia. Nie wiem, czy to dziś przyszło, czy wczoraj, ale czuje się szczęśliwa. Wystarczyła chwila. Chowanie w sobie emocji jest złe, wielu to wie, ale ile osób nie zdaje sobie sprawy z tego jakie cuda może zzdziałać uwolnienie z siebie zalegających słów?

Mnie ukoiło. Wystarczyło kilka zdań powiedzianych głośno, bym poczuła się uwolniona od swojej słabej strony. Góry mogę dziś nosić, śpiewać i tańczyć chcę, czekoladę zajadać. Niech nie mija ten cudowny stan.

Jestem szczęśliwa. Bo potrafię czuć, bo jestem człowiekiem, bo umiem przyznać się do słabości, bo nie chowam siebie w sobie, bo...życie mimo wielu złych chwil, cierpienia, które czasem przynosi i łez, których nie szczędzi, jest piękne. Dane nam raz. Byśmy żyli dla innych i dla siebie, byśmy byli szczęśliwi, z każdego wydarzenia czerpali naukę i nie załamywali się niepowodzeniami, a radowali, że są dla nas nauką. Piękną mimo wszystko.

Szczęście to to co mamy w środku a nie okoliczności, w których nam się coś dobrego przytrafia.
:)
Buzia może od uśmiechu boleć, tak, tak, może :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz