Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

niedziela, 26 grudnia 2010

Znajdź mnie...jeszcze dziś :)

"Ja dobrze wiem, że są tysiące takich, jak ja..."

http://www.youtube.com/watch?v=DFAVBbAQVjw

Bajkowy nastrój ostatniego dnia Bożego Narodzenia. Utwór sprzed lat. Tak, tak, z podstawówki jeszcze, gdy wyśpiewywać go spróbowałam na głosy z koleżankami na jednym ze szkolnych przedstawień.
Teraz...poza wspomnieniem, dużo więcej- sentyment, wzruszenie i nieustający uśmiech. Uwielbiam tę piosenkę, podobnie jak niemal wszystkie "Metrowe". Mam wrażanie, że sporo mi przyniosły. Ubolewam, że nigdy nie miałam okazji (dobrze, okazję miałam, niestety- niewykorzystaną)zobaczyć tego musicalu na żywo, na własne oczy nie zobaczyłam, nie usłyszałam, nie oderwałam się od fotela, nie wyśpiewałam w jakiejś wielkiej sali. Ale...mam dla siebie tu, teraz i w niektóre z dni, kiedy potrzebuję trochę siebie dla siebie. I w samochodzie kaseta nie do zdarcia. Od lat spełniająca perfekcyjnie swą rolę... Doskonały akompaniament podczas przemierzanych tras :)
Zauważyłam, że muzykę traktuję ostatnio bardzo osobiście...


http://www.youtube.com/watch?v=4wRIUtyzr04&NR=1 - Jeszcze jedna, prawdziwa Kaśka :)



Pobiegałam dziś i pochodziłam. Dobrze mi było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz