Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

niedziela, 1 sierpnia 2010

spotkania na rogu

Co kilka dni na którejś z ulic miasta, które stało się moim portem spotykam pewnego pijaczka. Pan ma ok. 50 lat. Alkohol go pożera. Mężczyzna za każdym razem, gdy mnie mija rzecze- ależ jest pani piękna/ przepraszam, że zaczepiam, ale jest pani bardzo piękna/ muszę pani powiedzieć, że jest pani piękna. Odpowiadam grzecznie "dziękuję" i idę dalej. Z uśmiechem zastanawiam się ilu kobietom pan chce bądź poprawia nastrój takimi zwrotami.
Ostatnio idę z pewnym panem w wieku ok. 40 lat na spotkanie służbowe. Szukając miejsca, w którym moglibyśmy chwilę spokojnie porozmawiać, spotykamy pijaczka, o którym mowa wyżej.
- Bardzo przepraszam, że Państwa zaczepiam, ale muszę coś powiedzieć. Już nie raz pani mówiłem, że jest pani piękna i dziwiłem się, że pani tak zawsze sama. Jestem szczęśliwy, że w końcu znalazła pani męża.
Mina mojego towarzysza- wspaniała. Moje zakłopotanie szczytów sięgnęło.
Nie będę się złościła, to piękności szkodzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz