Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

poniedziałek, 19 lipca 2010

Nie spotkać siebie

Zmądrzałam. Nie połknęłam encyklopedii, nie zgłębiłam tajników wszechświata, ani nawet praw fizyki ale zmądrzałam. Tak czuje. Nie oznacza to, że z czymkolwiek jest sobie łatwiej poradzić i cokolwiek jest prostsze, ale jest świadomość, że te emocje są moje.
Wiem już czego nie chcę, wiem, jak nie chcę żyć. Potrzebuję spokoju wewnątrz z nutką szczęścia. Tyle wystarczy. Wiem, gdzie tego nie znajdę. Nie wiem, co prawda, gdzie znajdę i czy w ogóle znajdę, ale wiem, w którą stronę nie powinnam iść.
Tłumaczę sobie różne rzeczy w mało logiczny sposób, ale tłumaczę i tak jest lepiej. Wymyślam historie, które się zdarzyły, by śmielej iść do przodu. Przeinaczam przeszłość, zmieniam teraźniejszość. W głowie, bo tylko tak potrafię. Jaźń mi się rozdwoiła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz