Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

środa, 8 września 2010

I'm every woman

Przyznaję się, bez bicia i nie zmuszana, przyznaję się do głośnego, bardzo głosnego śpiewania piosenek podczas jazdy samochodem. Samotnej jazdy. Polskie, angielskie, czy jakie tam jeszcze. Jeśli nie znam słów, wymyślam je i... sprawia mi to niemałą radość. Słuchanie mnie niejednej osobie mogłoby poprawić nastrój. Mi w każdym razie poprawia. Dziś wybierając się z trasę Alannah Miles i "Black velvet" zabrałam ze sobą.

A potem... potem była już tylko bajka. Inny wymiar nad jednym z piękniejszych małych jeziorek, w okolicy którego swojego czasu grzybki zbierałam do wiaderka z piaskownicy zabranego.





Czasem wystarczy dać człowiekowi do ręki lustrzankę, by poczuł się szczęśliwy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz