Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

niedziela, 19 września 2010

Zawstydzające wspomnienie. Mówić o nim nie mogę, bo wstyd mi, że jest. Ależ tu gorąco...
Pewne zdarzenia pamięć powinna kasować po przyciśnięciu guzika "A"- automatycznie.

Kładąc się w nieswoim domu do nieswojego łóżka miewam kłopoty z zaśnięciem. Zegary śpiewają, ściany szepcą, jakaś nieznośna mucha tańczy. Lubię wsłuchiwać się w te cisze. Tak, jak każdy dom ma inny zapach, tak w każdym noce inaczej do snu kołyszą.

Dziś przyśniła mi się miłość. Stukała w okno, a ja nie chciałam jej otworzyć. Gdy już się zdecydowałam porozmawiać z nią, okazało, że okno się zacina. Chciałam drzwi uchylić, ale były zablokowane. W końcu weszła piwnicą. Wypiłyśmy kawę, poopowiadałyśmy sobie różne historie, pośmiałyśmy się. Musiała na chwilę wyjść. Zniecierpliwiona, gdy długo nie wracała postanowiłam wybiec za nią. Nie wiedziałam, że ona właśnie do domu wchodziła. Nie znalazłyśmy się. Gdy ja z kolei do domu wracałam, ona zdążyła mnie uprzedzić, wyjść. Uznała widocznie, że nie warto na mnie czekać. Minęłyśmy się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz