Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

czwartek, 23 września 2010

Zgarniaj co najlepsze!

Kozuniu...dziś dla Ciebie

Tyle wspomnień, tyle wspólnego uśmiechu, śmiechu i opowieści w naszej siostrzanej przyjaźni się zawiera...
Wspólne łobuzowanie na ulicy, skakanie przez płoty i po stodole, jeżdżenie furą z dziadkiem i mnóstwo dziecięcych tajemnic.
Ileż to listów napisanych, zwierzeń nastolatek "poprosił mnie o chodzenie", "chciał mnie pocałować", "ta to jest głupia" itd. Mam do dziś gdzieś te koperty, ubaw po pachy gdy je otwieram, kiedyś ci pokażę:)
Posiedzenia przy robieniu makijażu (tak, tak, rozjaśnimy zaraz, nie jest za mocno), drinkowanie, wyprawy piesze, czy rowerowe do Ukty, Nidy, Rucianego, "na Wojnowo", czy na most po prostu. Wracanie nocą albo o świcie. Ogniska, grillowanie, kąpiele w rzece w dzień i "po godzinach" z piaskowym peelingiem.
Niezliczone spacery, plotki, pokładanie się ze śmiechu, czasem łzy. Imprezy, zabawy i tańce. (aaa, nawet chłopaka miałyśmy jednego:)).
Jeśli w jakąś rozmowę wkradał się którejś smutek, szybko znikał, bo druga potrafiła go przepędzić. Nadal potrafi:)Ty, zresztą wszystko potrafisz:) Nigdy nie może być z Tobą nudno, cicho, smętnie, zawsze znajduje się "coś". Choćby krojenie chleba po trawie w stodole (nie mogłam się powstrzymać).
Spacery po giżu, likierek spijany nad jeziorem, obżeranie się lodami, maskowanie w sklepie. I wiele, wiele innych. Jeszcze dużo takich chwil przed nami, prawda?

Tęsknię, kocham więc tylko tego co dla Ciebie najlepsze mogę dziś życzyć.
Z okazji 26 urodzin!
Żebyś wciąż uśmiechała się szeroko i nie napotykała na swojej drodze żadnych przykrości, była jaka jesteś- najlepsza!
Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo chciałabym Cię dziś uściskać...Zaśpiewam chociaż "sto lat" pod nosem...Cieszę się, że Cię mam.

P.S. Wyjechałaś, pośmialiśmy się, pożartowaliśmy, ale mogłabyś już wrócić, bo nam tu wszystkim bardzo Ciebie brakuje

2 komentarze:

  1. I jak tu nie ryczeć we własne urodziny!!!???
    Zuziu,jesteś kochana!!
    Wpomnień nikt nam nie zabierze!Będzie ich jeszcze wiele,obiecuje!Ciesze się,że Cię mam!No i w tym momencie podjęłam decyzję o tym,że dziś wypiję duuużo za zdrowie bliskich,których kocham!
    Koniecznie musze zobaczyć te listy!Ja te od Ciebie,też jeszcze gdzieś mam!Wymienimy się nimi,na kolejnym mym urlopie!Buziaczki,kocham Cię:*:*:*:*:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, a ja nie chciałam, żebyś płakała
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń