Siła kobiet leży w tym, że są w stanie uznać złudzenia za rzeczywistość
Federico Fellini

środa, 1 września 2010

(nie) proste ?

Nagle zrobiło się tak cicho...Chociaż...

Miałam odpoczywać. Nie potrafię. Podróż, wycieczka PKP i PKS, piesza wędrówka ku górze.
Beskidy mnie nie lubią. Ulewny deszcz sprawiał, że ze Skrzycznego zaczął płynąć potok. Jeszcze do tego wrócę, a póki co...

Relaksowanie się jest trudne. Ciągle "coś".

Poszłam w swoją stronę. Przemierzam świat moją ścieżką. Przynajmniej staram się. Jak trudno pojąć człowiekowi znaczenie prostych dwóch czy trzech słów. Czy to kobieta, czy mężczyzna, młoda osoba, czy stara. Proste wyrażenie czasem jest nie do ogarnięcia. A szkoda, sprawy dzięki temu mogłyby stać się o wiele prostsze. Myśli moje dziwne kręgi zataczają. Wciąż wracają w jedno miejsce... Te Mazury miały przecież być moje...Stają się niczyje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz